Uwaga dotycząca konfiguracji Beko Dsn28430x

Konfiguracja Beko Dsn28430x wymaga szczególnej uwagi. Przede wszystkim, należy upewnić się, że urządzenie jest odpowiednio ustawione i skonfigurowane. Ponadto, ważne jest, aby wszystkie połączenia i wtyczki zostały odpowiednio zainstalowane. Przed rozpoczęciem użytkowania należy też upewnić się, że wszystkie sterowniki są zainstalowane i zaktualizowane. Jeśli wszystko zostanie poprawnie skonfigurowane, należy przeprowadzić czynności diagnostyczne, aby upewnić się, że urządzenie działa prawidłowo. W przeciwnym razie, wszelkie problemy, które mogą wystąpić, należy skonsultować z producentem.

Ostatnia aktualizacja: Uwaga dotycząca konfiguracji Beko Dsn28430x

WaterSafe+™

Technologia zapobiegająca wyciekom

Aby zniszczyć podłogę lub urządzenia elektroniczne w przypadku wycieku wystarczy nawet niewielka ilość wody. Chroń się przed tego typu zagrożeniami dzięki technologii WaterSafe+™, która jest systemem zapobiegającym wyciekom wody automatycznie odcinającym dopływ wody z kranu w przypadku awarii. Urządzenia i podłogi są teraz bezpieczne.

Technologia AquaIntense

Siła dodatkowego ramienia myjącego

Dodatkowe ramię myjące wspomagane dużym ciśnieniem wody to niezawodna broń w walce z najcięższymi zabrudzeniami. Z technologią AquaIntense w zmywarkach Beko możesz cieszyć się idealni czystymi i lśniącymi naczyniami

Fast+

Nawet 3-krotnie szybsze zmywanie

Nie pozwól, aby trudne mycie blach z piekarnika powstrzymywało Cię przed gotowaniem i pieczeniem. Dzięki miejscu na 3 blachy i programowi czyszczenia blach pod wysokim ciśnieniem funkcja TrayWash™ wyręczy Cię w tym ciężkim zadaniu.

Dno ze stali nierdzewnej

Bardziej trwała zmywarka

Wybierając zmywarkę zwróć uwagę na to czy posiada ona dno ze stali nierdzewnej tak jak ten model. W przeciwieństwie do zmywarki z plastikowym dnem, stal nierdzewna gwarantuje znacznie większą trwałość i wyższy poziom higieny we wnętrzu urządzenia. Zmywarka Beko daje pewność, że nieprzyjemne zapachy nie zagoszczą we wnętrzu Twojego urządzenia, a jakość wykonania pozwoli cieszyć się nią przez wiele lat.

https://www. com/pl-pl

Zobacz powiązany artykuł:
“Beko serwis gwarancyjny. Tylko odmowne reklamacje i zadziwiające tłumaczenia. “

2023

Leszek – 7 stycznia 2023
Niestety zacząłem czytać opinie dopiero gdy uległa awarii moja pralka, od początku były jakieś problemy a to płyn do płukania pobrało w trakcie prania a to nie odwirowało prania. Po 3 latach pralka przestała prac nigdy więcej tego gówna nie wezmę do ręki…

Beko opinie 2022

Asia 2022-11-03 – ( Beko opinie)
Witam, czy ktoś miał podobną sytuację, że BEKO miga się od naprawy lodówki, na której widnieje informacja ” 10 lat gwarancji na sprężarkę”? Lodówka po 3 latach po prostu padła. 3 lata?? I się wykręcają rejestracją urządzeń itd. Skąd normalny obywatel może wiedzieć, że trzeba takie urządzenie zarejestrować? Co to samochód? Szlag trafia na miejscu.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Proszę o poradę, bo ręce opadają.

Iw 2022-09-29
Dnia 08. 09. 2022 zakupiłam suszarkę Beko model PDH9544XM, od razu nie była sprawna, nie suszyła i nie odprowadzała wody do zbiornika. Zostało zgłoszone do serwisu Beko, Pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie że w ciągu tygodnia skontaktuje się ze mną serwis w celu ustalenia terminu przybycia naprawy. Przez dwa tygodnie nikt się nie odezwał, więc zadzwoniłam jeszcze raz i po wielkich bólach skontaktował się ze mną Pan i ustalił termin przybycia.

W dniu przyjazdu po 5 minutach stwierdził iż mamy teraz czekać do 31 dni na części do naprawy ponieważ On nie jest od naprawy tylko do ustalenia co się stało. Wydane prawie 3 tysiące na suszarkę, która stoi bezużyteczna miesiąc i będzie stała kolejny miesiąc.
Nie polecam firmy Beko chociażby ze względu podejścia i olewania Klienta. Dziękuje i pozdrawiam.

Piotr 2022-09-25
Ludzie nie kupujcie żadnych urządzeń firmy Beko! Zapaliła mi się kuchenka gazowo elektryczna, podczas pożaru doszczętnie spaliło się całe wyposażenie kuchni. Są to najgorsze urządzenia AGD, warto przekazać to innym, proszę niech nie będzie więcej nieszczęśliwych wypadków z sprzętem Beko.

BoRa 2022-08-29
Od około pół roku używam zmywarkę firmy BEKO. Klawisze włącznika i programatora (najczęściej używane) wytarły się. Nie widać na nich oznaczeń przeznaczenia. W warunkach gwarancji (pkt IV 2e) wyłączono z ochrony gwarancyjnej części ze szkła i plastiku. Pragnę zwrócić uwagę, że plastik to materiał wybuchowy i powinno być napisane “z tworzyw sztucznych”.
Jest to skandal. Żałuję, że dałem namówić się na BEKO. Będę wszystkich odwodził od tak nieodpowiedzialnej decyzji jak zakup sprzętu BEKO.

Aga 2022-08-29
Zamówiłam kuchenkę Beko w czerwcu przez jeden ze sklepów AGD. Ponieważ przeprowadzałam remont mieszkania nie odpakowałam przesyłki od razu, opakowanie wyglądało dobrze. Po 2 miesiącach gdy przyszedł czas na zainstalowanie kuchenki w nowej kuchni okazało się że dowieziona kuchenka jest fabrycznie źle złożona, kuchenka jakby złożona z nie poprawnych elementów przez co metal odstawał w różnym stopniu z lewej i prawej strony kuchenki. Sklep AGD w którym zakupiłam produkt polecił zadzwonić do Beko i zgłosić reklamację.

Tak też zrobiłam jednak spotkałam się z bardzo niemiła obsługą która poinformowała mnie że niestety nic dla mnie nie mogą zrobić ponieważ usterka nie podlega gwarancji. Próbowałam wytłumaczyć że to nie usterka tylko fabryczny bubel, kuchenka jest nowa i nieużywana, jednak miałam wrażenie że pani odpowiedzialna za dział reklamacji uważa że kłamie sugerując nawet że prawdopodobnie używałam kuchenki (wszystkie nalepki, zabezpieczenia, taśmy wewnątrz kuchenki nadal tam były).

Zadzwoniłam do działu praw konsumenta gdzie pani adwokat poinformowała mnie że absolutnie powinnam się odwołać z ich pomocą do decyzji Beko ponieważ mam prawo do wymiany lub naprawy kuchenki przez firmę Beko. Pojechałam również do sklepu w którym kupiłam kuchenkę zapytać jakie opcje mi zostały i właściwie bardzo dobrze ponieważ kierownik sklepu zaproponował zareklamowanie tego produktu przez ich AGD firmę omijając Beko.

Na szczęście nie musiałam się fatygować do mojego adwokata za produkt o koszcie 950 zł ponieważ AGD sklep oczywiście uwzględnił wadliwy sprzęt. Poważnie jest tyle firm na rynku oferujących sprzęty AGD! nie polecam nikomu firmy Beko myślałam że są renomowana firma i dbają o klienta jednak bardzo się pomyliłam, nigdy więcej. Prowadzę dużo remontów i mogli mieć dużego potencjalnej klienta ale oni wolą uważać ze wszyscy kłamią i nie uwzględniają wadliwego sprzętu który do mnie wysłali. Dziękuję z całego serca kierownikowi AGD sklepu który uratował całą sytuację.

Artur 2022-08-26
UWAGA na firmę BEKO! Lodówka RCNA06E60LZXRN zakupiona 10. 03. 2022 już niespełna po 2 miesiącach uległa uszkodzeniu. Reklamacja zgłoszona 02. 05. 2022 serwis zjawił się 17. 2022 coś naprawił, i miało być już ok. ale nie było. Kolejne zgłoszenie 07. 06. 2022 ta sama usterka, tym razem serwis zjawił się dopiero 05. 07. 2022. Powiedzieli że to jest usterka spowodowana błędem montażu, poprawili i teraz to już na pewno będzie ok. Niestety ta sama awaria już trzecia z kolei, zgłoszona 10. Po 2 tygodniach dzwonię na infolinię i pytam jak tam?

Dziś mamy 26. 08. 2022 lodówka miała dotrzeć między godziną 10. 00 a 12. 00, a zjawiła się o 17. 00. Zobaczymy ile podziała. Stanowczo odradzam ten sprzęt. A wiedza i zaangażowanie serwisu to wielka pomyłka

Iga 2022-08-05
Kupiona pół roku temu pralka zaczęła brudzić ciuchy. Serwisant po wizycie stwierdził- nie zaglądając w ogóle do pralki, że to moja wina, bo używam złych środków do prania. Więc może mam prac w samej wodzie?!! kpina!! Gdybym chciała prać w samej wodzie nie kupowałabym pralki. Ciuchy wyciągnięte z niej nadają się do kosza. Odradzam kupowania sprzętów tej firmy. Sprawa zostaje zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.

elaelaela 2022-07-06
Pralka za 1200 pln zepsuła się po gwarancji. To nie jest czajnik za 100 zł że mogę wymienić po roku, tylko drogi sprzęt AGD, po prostu bubel. Żadnego Sprzętu tej firmy już więcej nie kupię.

Kate 2022-06-27
Lodówka Beko niby wszystko fajnie, ale nie ma rączki do otwierania drzwi, więc otwieram z góry albo z dołu (taki jakby uchwyt tam jest). Po niespełna 1, 5 roku pękła z boku drzwi uszczelka na długość 12 cm. W tym miejscu w ogóle nie otwieram jej drzwi. Pani z serwisu poinformowała mnie telefonicznie, że takie wady nie podlegają gwarancji, bo na pewno źle użytkuję i jest to moja wina. No jeżeli w tym miejscu nie otwieram, to może przecięłam to żyletką albo nożem dla zabawy?!! No po prostu żenada.

Mogę sobie co najwyżej zamówić nową uszczelkę i ją sama zamontować. Dodam, że wcześniejszą lodówkę z innej firmy miałam 10 lat i nic takiego się nie stało, z uszczelkami było wszystko super ale po 10 latach padł układ chłodniczy. Nie polecam firmy Beko.

Krzysztof 2022-06-20
Nie wiem jak to możliwe że taka firma jak Beko funkcjonuje na europejskim rynku. Kupiłem lodówkę tej firmy z zepsutą szufladą do warzyw. Po zgłoszeniu okazało się że należy wymienić całą lodówkę. To akurat udało się załatwić. Problem polega na tym że mimo licznych monitów, firma ma to gdzieś i nie odbiera zepsutego sprzętu, jednocześnie informując że nie mogę się go pozbyć. I w ten sposób lodówka zalega w moim mieszkaniu. Zdecydowanie nie polecam tej tureckiej firmy.

Pjoter 2022-05-29
Chłodziarko zamrażarka przestała chłodzić po 3 latach i 3 miesiącach użytkowania. Przyjechał serwis – stwierdzili, że szkoda jest na tyle poważna, że nie naprawia się tego i trzeba nową. W tym samym tygodniu – zaczęła wyciekać woda z pralki. Sprzęty kupione i podłączone w tym samym monecie.

Jacek 2022-05-23
Lodówka Beko samoczynne pęknięcie plastiku wewnątrz. Sprzęt jest na gwarancji ale nie chcą uznać, totalna kpina. Chamstwo ze strony Beko.

wmedrek 2022-05-11
Lodówka RCSA240K20W BEKO, nawaliła 2 miesiące po 2 letniej gwarancji… Wymiana sprężarki nieopłacalna. Nie polecam

Domator715 2022-04-06
Kupiłem sprzęt firmy Beko. Lodówka, zmywarka, kuchenka, mikrowela i 2 pralki.
Tylko z mikrowelą nie mam problemów. Do zmywarki serwis był 3 razy, bo szuflady na naczynia bardzo ciężko chodziły, i gdybym sam nie poregulował prowadzeń rolek, to bym ich wzywał do dzisiaj. Do kuchenki byli 3 razy. Palnik sam gasł w trakcie gotowania. Lodówka zaczęła chodzić głośno, ale już mam po okresie gwarancyjnym. W 1 pralce pasek od napędu bębna wydaje dźwięki jakby się ślizgał, przy włożonej większej ilości prania. Omijajcie produkty tej firmy szerokim łukiem.

edyta – 10 marca 2022
Zakupiłam piękny i bardzo kosztowny piekarnik parowy firmy Beko. Niestety radość nie trwała długo. Po dwóch miesiącach popsuła się funkcja gotowania na parze (funkcje ta wykorzystałam zaledwie dwa razy). Na infolinii Beko osoba z brakiem jakiejkolwiek wiedzy na temat urządzenia zaleciła włączyć proces odkamieniania zanim przyjmie reklamacje. Niestety przy awarii funkcji pary włączenie odkamieniania spowodowało zablokowanie wszystkich funkcji, rownież pieczenia. Czekam już trzy tygodnie na telefon ze strony serwisu. Na infolinii Beko całkowicie ignorują klienta. Nie spodziewalam się ze to tak awaryjny sprzęt i tak tragicznie działający serwis, szkoda ze nie przestrzegają przed nimi sprzedawcy w sklepach. Nigdy więcej Beko.

Dariusz Jankowski – 4 lutego 2022
Firma Beko dla mnie to żart. Od 18 listopada zgłosiłem plarke na gwaracjie. Ale nie miałem rachunku więc sklep wystawił mi duplikat lecz firma beko nie uznał mi tego. Olewają ludzi nie oddzwaniają. Od grudnia dzwoniłem nie robili nic. w styczniu sklep wystawił mi nowy duplikat wkoncu uznali w czwartek był Pan serwisu ale zamówił część i powiedział że może w wtorek będą od 18 listopada jestem bez plarki. W życiu nic nie kupię z tej filmy nikomu nie polecam dla mnie to żart ta firma!!!!!!

Renata Anderson – 3 lutego 2022
Piekarnik Beko przy drugim użyciu eksplodował po kilku minutach. Całe szklane drzwi, wewnętrznie i zewnętrzne, posypały się do środka piekarnika i do szuflady pod spodem. Producent wzrusza ramionami: gwarancja nie obejmuje części szklanych. Koniec. Kropka. Nic do czynienie z nami. Przed zakupem produktu Beko CZYTAJCIE DOKŁADNIE WARUNKI GWARANCJI.

Dominik – 17 stycznia 2022
Firma becko to jeden wielki dramat. Zakupiona lodówka, od uruchomienia nieprawidłowo pracuje. Mrozi w części chłodzącej, i wydaje tak makabrycze dźwięki, że słychać ja na 2 piętrze. Nie było by w tym nic dziwnego, bo przecież zdążają się wadliwe nowe sprzęty, ale obsługa lokalnego serwisanta, i centrali są nie do pomyślenia w XXI wieku. Serwisant w ogóle nie raczy się odezwać, nie odbiera telefonu, a centrala nie ma w ogóle na to wpływu, wysyła tylko do niego @ z Przypominajką tłumacząc że nie mają na serwisanta żadnego wplywu. Cyrk i brak szacunku, to ostatni w moim życiu zakup sprzętu tego producenta.

2021

Marta – 26 grudnia 2021
Za darmo nie chcę produktu z tej firmy. Sprzęt niemożliwy do naprawienia. Po 3 latach zepsuły się i pomimo napraw nie działają. płyta i piekarnik. Opinie z tej strony znikają…?

X – 7 października 2021
Omijajcie tą firme z daleka!!!!! Dramat! Sprzęt tragiczny

Isia Kowalska – 9 września 2021
Ludzie nie kupujcie produktów Beko. Kupiłam suszarkę 3 lata temu. Mało używana. Suszę ubrania średni 2 razy w miesiącu. Daje mi to 72 suszenia. Właśnie się popsuła. Wymiana modułów 1550 zł. Zapłaciłam za nią 2. 300 zł. Średnio za suszenie jednego wkładu to 32 zł (bez prądu). Najgorsze badziewie, jakie jest na rynku.

Pietwalska -16 lipca 2021
Witam zakupiłam pół roku temu pralkę firmy beko wypadł kołnierz i uszkodził się w czasie prania, i pralka przepuszcza wodę. Pralka na gwarancji więc dzwonię i zgłaszam i dowiedziałam się że to nie jest awaria mechaniczną i nie można zgłosić tej awarii koszt 350/400zl za co czy to była moja wina nigdy więcej beko za samo to że muszę płacić za coś czego nie zepsułam według mnie powinni to wymienić no ale cóż…..

Aneta 2021-05-18
Dno i syf. Nie polecam sprzętu tej żałosnej firmy. Serwis to jakaś kpina jest. Lodówka awaryjna. Przy pierwszym zgłoszeniu serwisant odezwał się dwa tygodnie po zgłoszeniu. Przy drugim, gdzie zgłoszenie dotyczyło niedziałającego agregatu, czas oczekiwania na serwis to 3 tygodnie! Kogoś mocno tam pogrzało…

Mateusz 2021-03-03
Producent Beko masakra. Kupiona w lipcu 2020r zmywarka, zainstalowana została we Wrześniu, i już pod koniec października się zepsuła. Teraz jest marzec, a serwis był już 3 razy, trzeba było wydzwaniać by przyjechali, i nadal jest zepsuta, nie domywa. Nie chcą zamienić na nową. Niedługo gwarancja się skończy, a zmywarka zmywała raptem 2 miesiace. Totalna porażka Beko.

Angel 2021-02-05
Kupiłam zmywarkę, która od początku była uszkodzona fabrycznie. Tak stwierdził Pan z Beko, który przyjechał w ramach rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Zmywarka do zabudowy kupiona i zamontowana w kuchni na początku lutego 2020 r. W czerwcu okazało się, że fronty szafek obok zmywarki się podniosły- napęczniały od wydobywającej się pary przy zmywaniu i suszeniu. Wymiana frontów na nowe to koszt 400 zł. Decyzja beko- wymienić zmywarkę na nową.

Wczoraj Panowie ją przywieźli, wyglądała jak używana – zabrudzona w środku i brak folii na wyświetlaczu i panelu obsługi (jak to było przy wcześniej zakupionej zmywarce). Po zainstalowaniu okazało się, że zmywarka nie pobiera wody, a dodatkowo przecieka tylna obudowa podstawy! Na kolejną zmywarkę trzeba czekać tydzień. Nie polecam! Czas rozpatrywania reklamacji dość sprawny, od razu w zasadzie był kontakt i wizyta przedstawiciela beko, ale sama jakość urządzeń masakra! Nie zdziwię się jak tą moją zmywarkę z nieszczelnymi drzwiczkami otrzyma ktoś inny.

Danuta 3 lutego 2021
Nie polecam. Kupiłam lodówkę która nie wytrzymała gwarancji. Wyciek płynu chłodzącego. Naprawa i po pół roku to samo. Wada fabryczna. Czekam na serwis już 3 tygodnie. Tragedia, najgorszy sprzęt na polskim rynku.

ANTY BEKO 2021-01-31
ODRADZAM ZAKUP! Kupiłem pralkę Beko i po około tygodniu zepsuła się. Serwis twierdzi że była niedokładnie zmontowana i uszkodził się bęben ( z pralki czuć było zapach spalenizny i dym). Na wymianę czekałem miesiąc. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ PRODUKTÓW TEJ FIRMY

Łukasz 2021-01-05
Najgorszy producent sprzętu z jakim do tej pory miałem do czynienia. Pralko-suszarka HTV8733XS0 niewymienialne łożysko bębna, rozsypało się przed końcem gwarancji. Od zgłoszenia reklamacji do producenta minęło ponad 40 dni, ponoć część zamówiona. Po ponagleniu producenta do usunięcia usterki ten stwierdził, iż ma na usunięcie usterki 60 dni roboczych, gdyż usterka nie ma wpływu na działanie pralki! Nie polecam pralek Beko, żadna nie posiada wymiennych łożysk!!! Serwis się ociąga, kontakt do bani etc. Ogólnie mówiąc pralki do bani!!!

Gpp 2020-11-30
Zmywarka Beko u mnie działała 2lata i 3 miesiące – diagnoza silnik i programator do wymiany, naprawa nieopłacalna. Wcześniej na gwarancji jedna awaria.

Maciek – 11 marca 2020
Pralko-suszarka HTV 8733X50 od samego początku niedosuszała. Wcześniej mieliśmy elektroluxa 8 lat i była nieporównywalnie lepsza. Ten produkt to jakieś nieporozumienie. Mało tego serwis nie istnieje. Od kilku miesięcy nie możemy się doprosić serwisanta. Telefonów nikt nie odbiera a idiotele podobno coś wysyła do serwisu choć potwierdzenia wysyłania klientowi nie wyślą. Tak wic BEKO nie kupujcie!!! Produkt nie spełnia oczekiwań a po okresie gwarancji z pralko-suszarki zostanie wam marnej jakości pralka bez szans na serwisowanie.

2018

krzysztof 2018-12-01
BEKO CNA 365E30ZGB – nie polecam, bardzo głośna!!! Wiatrak z zamrażarki chodzi non stop na najwyższych obrotach, i słychać w innych pomieszczeniach jak by to było śmigło samolotu. W otwartych kuchniach nie do wytrzymania. Serwis – no comment.

Rabarbar 2018-09-12
Lodówka BEKO CNE 520EEOZGB bardzo głośno chodzi, wydaje dźwięki jakby cały czas była głodna i burczy jej w brzuchu. Serwis tragedia. Zepsuła się po 2 miesiącach od uruchomienia. Serwisant mówił, że ten typ tak ma i musi głośno chodzić, a ona zaraz po jego wyjściu się zepsuła. Po tej naprawie chodziła 1 tydzień i znowu się zepsuła. W Beko nie widzą w tym żadnego problemu, i nie chcą wymienić na nową. NIGDY WIĘCEJ FIRMY BEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wierzcie w infolinię!!!!!!!!!!!!!!! NIC nie zrobią aby Wam pomóc. Nie mam lodówki już prawie miesiąc, co w XXI wieku zakrawa na skandal!!!!!!!!!!!

kevin 2018-07-22
Lodówka jak lodówka, można się skusić na cenę, niestety gwarancja nie obejmuje uszczelki drzwi (nie wiem jak to możliwe ale tak jest w gwarancji) Po niecałym roku zainwestowałem w nowa uszczelkę, która po 6 miesiącach znowu była do wymiany, sorry ale gniot.

@ fiedor 2018-01-10
Beko to totalny chłam, chcę przestrzec przed kupnem produktów tej marki. Zakupiłem lodówkę Cn228223t. W 35 miesiącu po zakupie i 11 po gwarancji przestała chłodzić. Diagnoza rozszczelnienie się układu, brak możliwości naprawy. Wkładają cieniutkie rurki aluminiowe, w których krąży czynnik chłodzący. Rurki się utleniają i pękają tuż po gwarancji, i są nie naprawialne. Trzy letnia lodówka na złom! Omijajcie szerokim łukiem tą markę!

2017

Leopold 2017-12-14
Czekam na uszczelkę do zamrażalnika już drugi miesiąc. Zadzwoniłem na serwis czekają na uszczelkę i następny tydzień i nic. Jak długo można. Moja cierpliwość się kończy. Nie polecam.

@ wkur. iony 2017-09-02
Jeszcze takiego gówna nie udało mi się kupić … masakra 🙁 Zawsze musi być ten pierwszy i ostatni raz. Chętnie odsprzedam ten syf. Zapłaciłem około 4800PLN dwa miesiące temu, niby miała robić kostki lodu lub kruszyć …Hmmm, teraz zawiesza się co dwa dni i mnie wku. wia. Jak ktoś chce mieć kłopoty, to chętnie odsprzedam za 70% ceny 🙂 – do negocjacji.

Franiu 2017-06-22
Porażka, zgłosiłem lodówkę na reklamacje i po około dwóch tygodniach zjawił się pan do naprawy. Po oględzinach stwierdził iż trzeba zamówić części, i tak do 4 tygodni nikt się nie odzywał. Po zadzwonieniu do nich okazało się, że części idą z Turcji minimalnie 6 tygodni, czyli jak przyjdą i zanim się ktoś pojawi, to będzie ponad 2 miesiące. I na ciula mi wtedy dozownik na zimna wodę!?

 Darekgn 2017-06-12
Jeżeli w lodówce za 2500 zł po niespełna 18 miesiącach pęka rączka od otwierania drzwi, to chyba nie za dobrze świadczy o jakości oferowanych przez Państwa firmę produktów, decydując się na zakup lodówki BEKO za nie małą kwotę oczekiwałem czegoś więcej, a tłumaczenie ze to uszkodzenie mechaniczne jest śmieszne, proszę podać w jaki sposób mechanicznie mógł bym uszkodzić w ten sposób rączkę. Poprzednia lodówkę miałem 10 lat i nie była tak renomowanej firmy jak BEKO, i nic się w niej takiego nie działo, a jak nastąpiła jakakolwiek usterka w okresie gwarancji, bezproblemowo było to wymieniane.

Jeżeli dla firmy Beko jest problemem wymiana rączki od lodówki, która pękła w miejscu w którym nie powinna w tak krótkim czasie od zakupu, to dziękuję bardzo za taki produkt. I na pewno nie zakupie już nic więcej z waszej oferty, wręcz będę odradzał innym skoro jest takie podejście do klienta. Proszę przemyśleć swoje działanie, bo w ten sposób zaczyna rodzić się opinia o firmie i produktach – niekoniecznie dobra, a jest to na pewno nie potrzebne, klient powinien być zadowolony a nie zbyty suchą odpowiedzią mailową.

Oto cytowany mail: W dniu 2017-06-12 Karolina Slowinska pisze: Szanowny Panie; Zgodnie z warunkami gwarancji firmy Beko, m. in. : uszkodzenia mechaniczne elementów plastikowych jakim jest pęknięcie, nie podlegają naprawie w jej ramach. Tego typu uszkodzenia nie powstają samoistnie, tylko na skutek działania czynników, dlatego też nie mogą zostać usunięte w ramach gwarancji. W celu odpłatnego zakupu nowego elementu, może się Pan kontaktować bezpośrednio z magazynem centralnym pod adresem sklep@bekoczesci. pl – tam uzyska Pan informacje dotyczące ceny oraz dostępności części. Pozdrawiam / Best regards, Karolina Słowińska Specjalista ds. Reklamacji BEKO Ul. Puławska 366 02-819 Warszawa Firma Beko S. A.

Janek1973 2017-04-21
Kupiłem lodówkę Beko, bardzo fajna lodówka, niestety teraz wiem ze sprzęt nie jest godny polecenia. Zepsuła się po dwóch latach, rozszczelnienie układu. Niestety już po gwarancji, naprawa nieopłacalna, jednym słowem złom! Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!

Klient 2017-02-14
Pozytywne opinie o lodówkach Beko piszą ci co ich nie mieli oraz sprzedawcy i pracownicy tej kiepskiej firmy. Moja Beko zepsuła się 4 miesiące po upływie 2 letniej gwarancji. Nie chciano mi dać 5 lat gwarancji nawet za dopłatą. Teraz wiem dlaczego. Firma proponowała mi odpłatną naprawę w swoim serwisie. Najdroższą w okolicy. Z gazety przyszedł fachman, który za 200 zł dobił gaz i uszczelnił. Po robocie powiedział, że to może nic nie dać.

Beko perfidnie wkłada cieniutki rurki aluminiowe, które się utleniają. Gaz wylatuje. Po 2 tygodniach lodówka jest szafką na buty. Złom kompletny nie do naprawienia. Ostrzegam wszystkich. Beko = złom.

1. Kacha 2017-01-28
3 miesiące po 2 letniej gwarancji złom BEKO zaczął grzać zamiast chłodzić, i jest nie do naprawy. Beko pakuje do tej lodówki cienkie aluminiowe rurki, które utleniają się i rozszczelniają. Firma umywa ręce. Gwarancja już dawno wyszła. Przecież to zwykły bubel, celowa zła technologia. Złom Beko wytrzymuje 2 lata i nic więcej. Nie można naprawić tego bubla bo cieknie, a rurki są zatopione w korpusie. Jest to celowa robota. Omijajcie Beko szerokim łukiem.

>https://www. pl<

  • Zmywarka BEKO DSN28430X

  • Wymiary: (szer. x wys. x gł. ): 59. 8 x 81. 8 x 57 cm
  • Ilość programów:8Pojemność [kpl. ]:14Zastosowane technologie:Aquaintense,Silnik inwerterowyPoziom hałasu [dB]:44Zużycie wody na cykl [l]:9. 5Koszt zużycia prądu dla programu EKO na 100 cykli:85 kWh = 65. 45 PLN

Zobacz pełną specyfikację

Niedostępny

Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny

  • Opis i specyfikacja
  • Opinie

Zmywarka o szerokości 59. 8 cm, pojemności na 14 kompletów naczyń, z 8 programami zmywania, systemem WaterStop, zabezpieczeniem przed dziećmi, technologią GlassShield, w klasie energetycznej D.

    Efektywność energetyczna

  • Pojemność [kpl. ]

    14

  • Poziom hałasu [dB]

    44

  • Klasa energetyczna

    D

  • Zużycie wody na cykl [l]

    9. 5

  • Zużycie energii dla programu EKO na 100 cykli [kwh]

    85

  • Czas trwania programu EKO 40-60 st. [min. ]

    227

  • Klasa emisji hałasu

    B

  • Koszt zużycia prądu dla programu EKO na 100 cykli

    85 kWh = 65. 45 PLN

    Techniczne

  • Typ

    Do zabudowy

  • Konstrukcja

    Dno ze stali nierdzewnej Oświetlenie wewnętrzne LED Silnik inwerterowy Zawiasy SelFit

  • Zabezpieczenia

    Przed dziećmi WaterStop - Beko

  • Zastosowane technologie

    Aquaintense Silnik inwerterowy

  • Wymiary

    (szer. 8 x 57 cm

    Parametry

  • Klasa efektywności suszenia

    A

  • Zużycie wody na rok [l]

    2660

  • Zużycie energii na cykl [kWh]

    0. 83

  • Zużycie energii na rok [kWh]

    237

  • Zużycie energii w trybie czuwania [W]

    0. 36

  • Zużycie energii w trybie wyłączenia [W]

    0. 34

  • Czas trwania cyklu standardowego [min]

    227

  • Czas trwania trybu czuwania [min. ]

    5

    Programy

  • Ilość programów

    8

  • Rodzaje programów

    Auto BabyProtect Delikatny 40C ECO 50C Inner Clean Intensywny 70C Mini 30 Mycie wstępne Program Automatyczny Allin1 Quick & Shine

  • Temperatury zmywania [°C]

    35 40 50 60 65 70

    Funkcje

  • Opóźniony start

    Maksymalnie 24h

  • 1/2 wsadu

    TAK

  • Możliwość użycia tabletek wielofunkcyjnych

    TAK

  • Dodatkowe funkcje

    Aquaintense Fast+

  • Zastosowane technologie

    GlassShield SteamGloss TrayWash

    Woda

  • Zraszanie

    Dodatkowe ramię AquaIntense 3 poziomy natrysku

  • Zmiękczanie wody

    TAK

    Panel sterujący

  • Rodzaj panelu

    Zewnętrzny

  • Wskaźniki detergentów

    Braku nabłyszczacza Braku soli

  • Komunikacja

    Wskaźnik czasu pozostałego do końca programu Wyświetlacz LCD

  • Wyświetlacz elektroniczny

    Tak

    Kosz

  • Górny kosz

    Regulowana wysokość 2 półki

  • Dolny kosz

    4 składane stojaki na naczynia

  • Zastosowane technologie

    Acrobat Kosze modułowe Trzeci kosz

    Fizyczne

  • Wysokość [cm]

    81. 8

  • Szerokość [cm]

    59. 8

  • Głębokość [cm]

    57

  • Waga [kg]

    40. 8

    Ogólne

  • Załączone wyposażenie

    Uchwyty na blachy

  • Okres gwarancji

    24 miesiące

  • Miejsce realizacji

    Autoryzowany serwis producenta

  • Szczegółowe warunki gwarancji

    Na stronie producenta/importera

Kupiłeś ten produkt?Oceń go!

Średnia ocen: 0

Opinie potwierdzone zakupem (0)

Kupiłeś ten produkt? Oceń go!

Średnia ocen: 0

Niedostępny

Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny

Uwaga dotycząca konfiguracji Beko Dsn28430x

Bezpośredni link do pobrania Uwaga dotycząca konfiguracji Beko Dsn28430x

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Uwaga dotycząca konfiguracji Beko Dsn28430x